شناسهٔ خبر: 67678465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نگاه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات مردم روستایی ریزبینانه شود

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس گفت: جمعیت بالای روستاهای ورس و باورس از بسیاری امکانات محروم هستند که لازم است نگاه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات مردم روستایی ریزبینانه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم تیر_ در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در مسجد روستای ورس اظهار کرد: جایگاه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی به خاطر رأی مردم صاحب ارزش است و این قدرت و ارزش برای خدمت به مردم باید بکارگیری شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلاتی که مردم در منطقه عنوان می‌کنند، زیبنده مردم قدرشناس ما نیست و تلاش می‌کنیم تا مسائل مربوط به جاده ورس و باورس و همچنین مشکلات مربوط به اراضی این منطقه برطرف شود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی جمعیت قابل توجه ساکن در این منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: جمعیت بالای روستاهای ورس و باورس از بسیاری امکانات محروم هستند که لازم است نگاه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات مردم روستایی ریزبینانه شود.

آبنوش فرهنگ عاشورایی را ضامن سربلندی کشورمان دانست و عنوان کرد: دشمن هم می‌داند که همین فرهنگ عاشورایی و حسینی ایران اسلامی را مقابل استکبار مقاوم نگه داشته است و به همین دلیل از هیچ دشمنی علیه فرهنگ عاشورایی دریغ نمی‌کند.

نظر شما