شناسهٔ خبر: 11281696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور استاندار

کتاب کرسیهای مادستان در بهارستان رونمایی شد

همدان - ایرنا - کتاب کرسیهای مادستان در بهارستان در آئینی با حضور استاندار همدان ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان و اعضای ستاد انتخابات رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

استاندار همدان روز سه شنبه در آئین رونمایی از این کتاب گفت: با توجه به وجود افراد فرهیخته و اهل علم و ادب در استان همدان انتظار تالیف چنین کتابی وجود ندارد.
محمد ناصر نیکبخت افزود: مولف این کتاب بطور حتم بواسطه داشتن دغدغه مسائل اجتماعی دست به انجام چنین کار ارزشمندی زده است.
وی بیان کرد: محتویات این کتاب و به تحریر درآوردن گذشته استان می تواند در بیان مسائل اجتماعی و سیاسی استان اثر گذار باشد.
مولف کتاب 'کرسی های مادستان در بهارستان' گفت: این کتاب با هدف بازخوانی و یادآوری اتفاقات و رویدادهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان همدان و حضور نمایندگان در مجلس تهیه شده است.
محمد سهرابی افزود: این کتاب در دو بخش تألیف شده که بخش نخست به تاریخچه شکل گیری مجلس و برگزاری انتخابات و معرفی کاندیداها و نمایندگان مجلس قانون گذار از دوره مشروطه تا دوره انقلاب است.
وی اضافه کرد: این بخش شامل معرفی نمایندگان از سال 1285 تا زمان انقلاب مشمول بر 24 دوره شورای ملی و هفت مجلس سنا است.
وی اظهار کرد: بخش دوم کتاب نیز به توضیح جایگاه مجلس بعد از انقلاب اسلامی و اطلاعات آماری نمایندگان همدان در 9 دوره مجلس و معرفی 55 نماینده استان همدان در خانه ملت است.
وی از تالیف جلد دوم این کتاب پس از اتمام دهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد و گفت: بطور حتم از دیدگاه سازنده اساتید و افراد برجسته استفاده می شود.
7526/6993

نظر شما