شناسهٔ خبر: 11277767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد؛

15 نامزد انتخابات در استان کرمان انصراف دادند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون 15 نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکااسدی، رییس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: با انصراف این افراد، 132 نفر در صحنه رقابت های انتخاباتی باقی مانده اند.


وی بیان کرد: سه نفر از نامزدها در استان کرمان قبل از 28 بهمن ماه 94 انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه و یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان بودند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: از 28 بهمن ماه 94 نیز تا دیروز /دوم اسفندماه/ هشت نفر انصراف دادند که دو نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، سه نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور بودند.


وی اضافه کرد: از دیروز تا امروز نیز چهار نفر انصرافی داشتیم که یک نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، یک نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، یک نفر از حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج انصراف داده اند.


رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: توصیه ما به نامزدها و هواداران آنها این است که در نصب بنرها، پوسترها و عکس های تبلیغاتی روال قانونی اعلام شده را رعایت کنند.


وی تاکید کرد: نامزدها و هواداران آنها توجه داشته باشند، تخلفات در فضای مجازی هم توسط مقامات مسئول پیگیری می شود و در صورت تخلف طبق موازین قانونی رسیدگی به عمل می آید.


ذکااسدی گفت: طی چهار روزی که از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می گذرد، تبلیغات در سطح استان کرمان با رعایت اصول منشور اخلاق انتخاباتی توسط گروه های سیاسی و شخصیت ها انجام شده و مشکلی گزارش نشده است./9709/102/ب3


 

نظر شما