شناسهٔ خبر: 11264141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یکی دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان بروجن انصراف داد

یکی دیگر از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، از ادامه رقابت انصراف داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دوشنبه ۳ اسفند، یکی دیگر از داوطلبان حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، انصراف خود را اعلام کرد.

جعفر مردانی، با بیان اینکه از آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس دهم تا کنون، ۲ داوطلب حوزه شهرستان بروجن انصراف داده اند، افزود: در مجموع، تاکنون ۳۷ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری، از ادامه رقابت انصراف داده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین تغییرات، ۱۵ داوطلب (به شرح زیر) در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، برای کسب یک کرسی نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با هم رقابت می کنند:  
 
1 حافظ آقا بیگی بلداجی
2 فرهاد حبیبی
3 سهراب خاکپور
4 عطاء الله خلیلی
5 خدیجه ربیعی فرادنبه
6 یدالله ربیعی فرادنبه
7 علی رشیدی چغاخور
8 غضنفر رفیعی بلداجی
9 غلامرضا زیلابی
10 امیرعباس سلطانی
11 محمد سیفی پور
12 حمید شفیع زاده
13 فرهاد شیرانی
14 غلامرضا میرزایی
15 علی نادری فرد
 
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.  
 
از ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در استان چهارمحال و بختیاری، در مجموع ۷۶ داوطلب تایید صلاحیت شدند که تا کنون ۱۱ نفر از آنان انصراف داده اند، ۲۶ داوطلب هم در مراحل قبل انصراف دادند و ۴۴ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.  
 
در حال حاضر ۶۵ داوطلب در ۴ حوزه انتخابیه این استان، شامل حوزه های انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان (۱۳ نفر)، شهرستان بروجن (۱۵ نفر)، شهرستان لردگان (۱۸ نفر)، و شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار (۱۹ نفر) با هم رقابت می کنند.  
 
تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بامداد روز پنج شنبه ۲۹ بهمن آغاز و تا ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفند، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه دارد.  
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما