شناسهٔ خبر: 11250813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:150 هزار نفر از مردم شهرستان شوش واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

شوش - ایرنا - فرماندار شوش تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان را بیش از 150 هزار نفر عنوان کرد وگفت:از این تعداد 9 هزار و پانصد نفر رای اولی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا رضا نجاتی یکشنبه شب در نشست آموزشی اعضای هیات بازرسی انتخابات این شهرستان در سالن امور تربیتی با اشاره به مردمی بودن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از ویژگی های شاخص انتخابات در کشور ایران مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد.
وی گفت:یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که با گذشت 37 سال از انقلاب تاکنون هیچ یک از انتخابات با تاخیر برگزار نشده است.
نجاتی گفت:در این دوره از انتخابات نیز مردم در روز 7 اسفند با حضور پرشور خود در انتخابات تمام نقشه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.
وی به نقش بازرسان در روند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت:بازرسی بر جریان انتخابات و صندوق های رای از سوی بازرسان و سربازرسان در تمامی شعب اخذ رای صورت می گیرد که نقش مهم آنان درفرایند انتخابات را نشان می دهد.
رییس حوزه انتخابیه شهرستان شوش افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و شایسته انتخابات در شهرستان شوش فراهم شده است.
وی ابراز امیدواری کرد:در سایه هماهنگی و همکاری اعضای هیات های بازرسی، اجرایی و نظارت شاهد برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم باشیم.
شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه برگزار می شود.
7280/6068

نظر شما