شناسهٔ خبر: 11230906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:شهرستان شوش بر برگزاری انتخابات هفتم اسفند آماده است

شوش - ایرنا - فرماندار شوش بر آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه خبر داد و گفت:تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در 133 شعبه اخذ رای در شهرستان شوش فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز یکشنبهدر نشست مشترک اعضای شورای تامین و اعضای ستاد انتخابات با بیان اینکه آرای مردم شهرستان شوش توسط 76 شعبه ثابت و 57 شعبه سیار جمع آوری می شود افزود:نیروهای شعب اخذ رای نیز آموزش های لازم را فرا گرفته و برای برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه آماده اند.
وی اظهار کرد:با تمهیدات اتخاذ شده امکان جمع آوری آرای ساکنان مناطق دورافتاده شهرستان شوش نیز فراهم شده است.
رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش در ادامه با بیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات نقش تاثیر گذاری در برگزاری باشکوه این حماسه سیاسی ملی دارند گفت:همه باید در کنار هم،با احساس مسئولیت جهت برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات هفتم اسفند ماه تلاش نماییم.
نجاتی از دست اندارکاران برگزاری انتخابات شهرستان شوش خواست تا با رعایت اصل بی طرفی از امانت مردم، نگهداری و حفاظت کنند .
رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش از دستگاه های خدمات رسان از جمله ادارات آب و برق ، مخابرات و جمعیت هلال احمر خواست با بسیج تمامی امکانات برای خدمات رسانی در روز انتخابات آماده باشند.
وی با تاکید بر آمادگی شهرداری های شوش ، فتح المبین ،حر ، شاوور و الوان افزود:شهرداری های مذکور ضمن نظافت و پاکسازی سطح شهر از هرگونه عملیات حفاری جلوگیری کنند.
نجاتی گفت:شهرداران شهرستان نیز موظف اند در روز 6 اسفند یک روز قبل از برگزاری انتخابات نسبت به پاکسازی شعب اخذ رای از پوسترهای تبلیغاتی نامزدها اقدام کنند.
وی گفت:کارشناسان مرکز بهداشت شوش نیز بر تهیه، پخت و توزیع مواد غذایی دست اندرکاران برگزاری انتخابات نظارت دارند.
شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه برگزار می شود.
6068/7280

نظر شما