شناسهٔ خبر: 11246898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

وجود بیش از 49 هزار رأی اولی در چهارمحال و بختیاری برای شرکت در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، تعداد رأی اولی های این استان برای شرکت در انتخابات اسفندماه امسال را ۴۹ هزار و ۹۷۳ نفر اعلام کرد و گفت: بی شک حضور رأی اولی ها در انتخابات شور و نشاط خاصی به این رویداد مهم سیاسی کشور می بخشد.

صاحب‌خبر -

خدابخش مرادی، رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، تعداد رأی اولی های این استان برای شرکت در انتخابات اسفندماه امسال را 49 هزار و 973 نفر اعلام کرد و گفت: بی شک حضور رأی اولی ها در انتخابات شور و نشاط خاصی به این رویداد مهم سیاسی کشور می بخشد.

 

وی با اشاره به این که این افراد تا هفتم اسفند ماه امسال سنشان به 18 سال می رسد و واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: این رویداد به عنوان نخستین تجربه مشارکت سیاسی رأی اولی ها در تعیین سرنوشت خود می تواند آثار و نتایج مثبتی در دیگر مراحل زندگی آن‌ها داشته باشد.

 

مرادی از آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و باشکوه در این استان خبر داد و گفت: رأی اولی ها همراه با سایر واجدین شرایط رأی دادن، خالق حماسه بزرگی در هفتم اسفند می شوند.

 

وی در ادامه به آخرین وضعیت تعداد نامزدهای انتخابات این استان برای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و در حالی که از انصراف یک نامزد دیگر نمایندگی مجلس دهم در این استان خبر داد، گفت: با ثبت این انصراف، تعداد نامزدهای انتخابات مجلس دهم در استان به 66 نفر رسید.

 

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان این که تعداد نامزدهای انصرافی مجلس دهم در استان تاکنون به 37 نفر رسیده است، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد بستر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در استان فراهم شده است.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مسؤولیت اجرا و صحت اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور است و با حرکت در مدار قانون، تلاش می شود این مأموریت به نحوی شایسته در استان به انجام برسد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، قانون را ملاک تبلیغات نامزدان انتخابات دانست و اظهار داشت: داوطلبان باید در تبلیغات به بیان توانمندی ها و برنامه های خود بپردازند و از تخریب رقیبان بپرهیزند./9457/303/ب2

نظر شما