شناسهٔ خبر: 11229305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

۵۰ هزار رای اولی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد

شهرکرد - معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از وجود حدود ۵۰ هزار رای اولی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

خدابخش مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حدود۵۰ هزار رای اولی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار داشت: سن این افراد تا روز انتخابات به ۱۸ سال می رسد و می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور رای اولی ها برای اولین بار در انتخابات زمینه را برای تصمیم گیری آنها را برای تعین سرنوشت منطقه و کشور خود را فراهم می کند و نقش مهمی نیز در پر شور برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان دارد.

وی اظهار داشت: مردم استان چهارمحال و بختیاری در همه انتخابات های گذشته حضور پر رنگی داشته اند و امیدواریم امسال نیز مردم این استان با حضور خود در انتخابات حماسه دیگری را رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در این استان اندیشیده شده است و همه برنامه ریزی ها و اقدامات برای برگزاری انتخابات در این استان انجام شده است.

وی یادآور شد: تمهیدات برای برپایی شعب انتخابات در روستاهای سخت گذر استان نیز انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون ۶۷ نامزد در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری برای کسب چهار کرسی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.

نظر شما