شناسهٔ خبر: 11208470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وجود بیش از ۴۹ هزار رأی اولی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تعداد رأی اولی های این استان برای شرکت در انتخابات اسفندماه امسال را ۴۹ هزار و ۹۷۳ نفر اعلام کرد و گفت: بی شک حضور رأی اولی ها در انتخابات شور و نشاط خاصی به این رویداد مهم سیاسی کشور می بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: این افراد تا هفتم اسفند ماه امسال سن شان به 18 سال می رسد و واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

وی تعداد رأی اولی های این استان برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه جاری را 49 هزار و 973 نفر اعلام کرد و گفت: بی شک حضور رأی اولی ها در انتخابات شور و نشاط خاصی به این رویداد مهم سیاسی کشور می بخشد.

 

مردانی تصریح کرد: این رویداد به عنوان نخستین تجربه مشارکت سیاسی رأی اولی ها در تعیین سرنوشت خود می تواند آثار و نتایج مثبتی در دیگر مراحل زندگی آن‌ها داشته باشد.

 

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و باشکوه در این استان خبر داد و گفت: رای اولی ها همراه با سایر واجدین شرایط رأی دادن خالق حماسه بزرگی در هفتم اسفند می شوند.

 

مردانی تصریح کرد: برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 146 نامزد ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تاکنون 67 نامزد در رقابت حاضر هستند و برای کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس تلاش می کنند.

 

نظر شما