شناسهٔ خبر: 11231061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شمار داوطلبان مجلس در سمنان کاهش یافت

نادر مالکی انصراف داد / نامزد اعتدالیون: به نفع هیچ گروهی کنار نکشیده‌ام

شمار داوطلبان مجلس در سمنان کاهش یافت و نادر مالکی، نامزد اعتدالیون درحالی‌که می‌گوید به نفع هیچ گروهی کنار نکشیده‌است، انصراف خود را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شمار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه کاهش یافت.

نادر مالکی، نامزد اعتدالیون درحالی‌که می‌گوید به نفع هیچ گروهی کنار نکشیده‌است، امروز انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرد.

در نامه انصراف مالکی آمده‌است: از همه دست‌اندرکاران انتخابات مجلس دهم شامل هیأت‌های اجرایی و نظارت، شورای نگهبان و همچنین مرد اخلاق، گذشت و وفاق، رئیس ستاد روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در استان و اعضای محترم آن تشکر می‌کنم.

در این نامه می‌خوانیم: از آنجا که اعتقاد دارم شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است، با احساس وظیفه برای کمک به حل مشکلات استان و کشور با نگاه اعتدالی، وارد عرصه انتخابات شدم و از آنجا که خود را متعهد به رعایت اخلاق می‌دانم، در راستای تقویت روحیه هم‌بستگی مردم سمنان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، سرخه و درجزین بدون اعلام حمایت از هیچ کاندیدایی انصراف می‌دهم.

در ادامه این نامه آمده‌است: از مردم عزیز این حوزه انتخابیه که حقیر را با تماس‌ها و پیام‌های مکرر خود مورد لطف قرار دادند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضور حداکثری و آگاهی کامل، گامی در مسیر تحقق توسعه و سربلندی ایران اسلامی بردارند و سعادتمندی همه شما بزرگواران را از خداوند قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/2249/ق‌/ث3001

http://fna.ir/CJ2JWS

نظر شما