شناسهٔ خبر: 11243659 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عرش نیوز | لینک خبر

کاندیدای مهدی‌شهری مجلس با صدور بیانیه‌ای انصراف داد

مالکی: از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنم/دوستانم پشت مرا خالی کردند/به صورت مستقل کاندیدای انتخابات شدم

تنها کاندیدای مهدی‌شهری مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ادامه رقابت در این عرصه انصراف داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش   خبرگزاری تسنیم  از   سمنان، نادر مالکی در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر   خبرگزاری تسنیم  رسیده است؛ با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است اظهار داشت: با احساس وظیفه و برای کمک به حل مشکلات استان و کشور، و با نگاهی اعتدالی وارد عرصه انتخابات شدم.

پیش از این نادر مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، ضمن تکذیب شایعات اصلاح طلبان مبنی بر انصراف وی به نفع احمد همتی تصریح کرده بود اگر هم انصراف دهم؛ انصراف من به نفع هیچ کاندیدایی نخواهد بود.

وی در این گفت‌وگو در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر وجود شایعاتی مبنی بر انصراف شما(نادر مالکی) به نفع کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان با تکذیب شدید این حرف بیان کرد: متأسفانه دوستانم در جریان اعتدال و حامیان دولت پشت مرا خالی کردند.

این کاندیدای مستعفی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه‌های بالای تبلیغات در انتخابات خاطرنشان کرد: کاندیداها در این انتخابات هزینه می‌کنند و یک عمر باید اقساط این هزینه را بپردازند و این موضوع شرایط را برای رقابت  دشوار می‌کند و اگر انسال نخواهد سالم بماند مجبور است گاهی اوقات تصمیمات سختی را نیز بگیرد.

نادر مالکی در بیانیه خود که خطاب به مردم حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه نگاشته شده است می‌افزاید: از آنجا که خود را متعهد به اخلاق می‌دانم؛ در راستای تقویت روحیه همبستگی مردم محترم سمنان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، سرخه و درجزین،«بدون اعلام حمایت از هیچ کاندیدایی» اعلام انصراف می‌کنم.

وی از مردم این حوزه انتخابیه برای تماس‌ها و پیام‌های مکررشان تشکر و ابراز امیدواری کرد تا با حضور حداکثری و آگاهی کامل، قدمی در مسیر تحقق توسعه و سربلندی ایران اسلامی بردارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما