شناسهٔ خبر: 11236275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت اجرایی انتخابات مجلس در سمنان خبر داد

پیش‌بینی 193 شعبه برای اخذ آرای مردم در انتخابات سمنان

رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از پیش‌بینی 193 شعبه برای اخذ آرای مردم در انتخابات سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی ظهر امروز در نشست اعضای هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با اشاره به انصراف یک نفر از کاندیداهای مجلس در این حوزه انتخابیه اظهار کرد: «نادر مالکی» امروز انصراف خود را از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به هیأت اجرایی در ستاد انتخابات فرمانداری سمنان اعلام کرد.

وی بیان کرد: 15 نامزد برای دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه تأیید صلاحیت شده‌بودند که با انصراف مالکی، 14 نفر در عرصه رقابت انتخاباتی برای کسب کرسی مجلس حضوری فعال تا پایان زمان تبلیغات انتخابات خواهند داشت.

رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با بیان اینکه تمام امکانات برای حضور حداکثری مردم در روز انتخابات هفتم اسفند در حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده، ادامه داد: 193 شعبه برای اخذ آرای مردم شریف در حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده‌است.

انتهای پیام/2249/ق10/ث3001

http://fna.ir/NPFZQH

نظر شما