شناسهٔ خبر: 11185664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

88 کاندیدا برای شش کرسی نمایندگی مجلس در کردستان رقابت می‌کنند

استان‌ها > کردستان - رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: در حال حاضر در حوزه‌های پنج گانه انتخابیه استان کردستان 88 کاندیدا برای تصاحب 6 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کردستان رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

علیرضا آشناگر در گفتگو با خبرآنلاین کردستان از ثبت نام 213 داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه پنج گانه استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد صلاحیت 102 نفر توسط شورای محترم نگهبان برای نامزدی مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود: دو نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده حوزه های انتخابی خود را به حوزه خارج استان اسلامشهر و رباط کریم و نیز حوزه انتخابیه بیجار انتقال داده اند.

آشناگر گفت: در حوزه های انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران 33 مرد و 2 زن، مریوان و سروآباد 18 مرد و یک زن، قروه و دهگلان 7 مرد، سقز و بانه 9 مرد و یک زن و بیجار 16 مرد و یک زن رقابت می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تعداد انصرافی ها را در حوزه های پنج گانه استان 13 نفر اعلام کرد و افزود: در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران 5 نفر، حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 3 نفر، حوزه انتخابیه سقز و بانه 2 نفر، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان 2 نفر و حوزه انتخابیه بیجار یک نفر انصراف داده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما