شناسهٔ خبر: 11148556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خراسان شمالی در مسیر حماسه هفتم اسفند؛/

سومین نامزد مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی رقابت خود را آغاز کرد

بجنورد- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: سومین نامزد مجلس خبرگان رهبری در حوزه این استان از امروز رقابت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضا نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حجت الاسلام علی محمدی که تایید نشده بود بعد از چند روز فرصت دیروز با موافقت شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت که ایشان از حوزه خراسان رضوی به خراسان شمالی تغییر حوزه دادند.
وی با بیان اینکه این نامزد انتخاباتی از امروز کار تبلیغاتی خود را آغاز خواهد کرد افزود: حجت الاسلام علی محمدی اهل شهرستان فاروج هستند که ایشان این حوزه را برای رقابت انتخاب کرده اند.
وی اظهار کرد: رقابت نامزدان خبرگان رهبری در این استان با افزایش تعداد نامزدان به سه نفر شکل جدی تری به خود گرفته است.
به گزارش ایرنا نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی به ترتیب اعلام مراجع رسمی از نظر زمانی آیت الله حبیب الله مهمان نواز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی است.
شورای نگهبان جمعه هفته گذشته با جابجایی حوزه انتخابیه حجت الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری از تهران به خراسان شمالی موافقت کرده بود.
استان خراسان شمالی با 925هزار جمعیت و 623هزار و 300 نفر واجد شرایط رای دادن، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.ک/3
3007 / 1744 /

نظر شما