شناسهٔ خبر: 11149668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

تعداد کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی به ۳ نفر رسید

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: با افزایش یک نفر دیگر به تعداد کاندیداهای خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تعداد نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی به سه نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: با موافقت شورای نگهبان یک نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان رضوی به حوزه خراسان شمالی انتقال یافت.

نوری اظهار داشت: شورای نگهبان با تقاضای جابه‌جائی حوزه انتخابیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمدی از خراسان رضوی به خراسان شمالی موافقت کرده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حوالی شهریاری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمدی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش تسنیم، در مرحله ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی 10 نفر ثبت‌نام کرده بودند که یک نفر از آنان انصراف داد و صلاحیت علمی هشت نامزد دیگر مورد تأیید قرار نگرفت و آیت‌الله مهمان‌نواز تنها داوطلب تأییدشده اولین مرحله خبرگان رهبری در این استان بود.

624 هزار و 300 نفر که حدود 67 درصد جمعیت استان خراسان شمالی هستند واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما