شناسهٔ خبر: 10891200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد؛

ترویج تفکر انقلابی ضامن استحکام بنیان انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد شرط پویایی و حیات انقلاب اسلامی را ترویج تفکر انقلابی و ایستادگی مقابل جریان های غیر انقلابی داخل نظام دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد امروز (16 بهمن) در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، مردم انقلابی مراقب باشند عده ای همچنان در تلاش اند روحیه انقلابی را از ما صلب کنند و با وابسته کردن ما به تولیدات خارجی چرخ اقتصاد کشور را به بیگانگان واگذار کنند.

 

وی افزود: در سایه اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از تولیدات داخلی می توان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد نه در سایه دل بستن به بیگانگان.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان با تشویق هم استانی ها برای حضور آگاهانه به پای صندوق های رای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تصریح کرد: این شما مردم هستید که با گزینش آگاهانه افراد انقلابی و دلسوزان نظام سکان نظام را در اختیار نمایندگان خود قرار می دهید.

 

امام‌جمعه شهرکرد با توصیه به نماز گزاران در شناخت عوامل فتنه و منافقین در جوامع مسلمین خواندن نماز همراه با بصیرت و تفکر با بهره مندی از برکات معنوی نماز و تشویق مؤمنان برای جدی گرفتن خواندن اذان در جوامع مختلف گفت: افرادی که دارای صدای زیبای هستند با سر دادن بانگ اذان پیش از نماز مردم را مساجد و خواندن نماز جماعت دعوت کنند.

 

حجت‌الاسلام نکونام همچنین با تبریک ایام الله فجر انقلاب اسلامی به رهبری بی نظیر بنیان گذار جمهوری اسلامی در مبارزه با رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: نقش عشایر استان در رد بختیار و بیعت با امام در 19 بهمن سال 57 کار ارزشمندی بوده و امروز باید در تاریخ ثبت ملی شود.

 

نظر شما