شناسهٔ خبر: 10810774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

حکومت سعودی مسؤول مستقیم شکل گیری اندیشه تکفیر است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان شکست عناصر تکفیری تروریستی در سوریه را به مثابه شکست عربستان سعودی دانست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یابودی که در حسینیه شهر دیرقانون این کشور برگزار شد، گفت: لبنان کشور کرامت است و وعده های دروغین حمایتی عربستان سعودی از این کشور جسارتی در حق تمام لبنانی ها به حساب می آید.


وی افزود: لبنان در دژی مستحکم در برابر تمام اقدامات تجاوزکارانه گروه های تکفیری تروریستی ایستادگی می کند و این ایستادگی را مرهون همکاری ارتش و رزمندگان مقاومت است. این همکاری موجب شده تکفیری های داعش و جبهه النصره لبنان را جولانگاه اقدمات جنایتکارانه خود قرار ندهند.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: عربستان سعودی با سلاح و پول از گروه های تروریستی تکفیری سوریه حمایت می کند و شکست این گروه ها در سوریه به مثابه شکست عربستان سعودی است.


شیخ نبیل قاووق ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی احساء عربستان و دمشق سوریه، تصریح کرد: انفجار تروریستی زینبیه دمشق زنان و کودکانی را مورد هدف قرار داد که از مناطق دیگر سوریه به امید امنیت به این منطقه آمده بودند.


عضو ارشد حزب الله خاطر نشان کرد: حکومت عربستان سعودی مسؤول مستقیم شکل گیری اندیشه تکفیر است؛ اندیشه ای که ریشه تمام جنایت ها، کشتارها، آوارگی ها و ویرانی ها در منطقه است. اندیشه تکفیری به صورت رسمی در مراسم و مساجد عربستان سعودی تعلیم داده می شود و این مساله مایه تاسف است./1321/ب902/د

نظر شما