شناسهٔ خبر: 10425106 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

شیخ زکزاکی اثبات کرد که بشریت تشنه احکام الهی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شیخ زکزاکی با گسترش اسلام در نیجریه اثبات کرد که بشریت تشنه احکام الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، کوروش ساکی امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه فصلی ائمه جماعات دانشگاههای استان لرستان که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان در خرم آباد برگزار شد، گفت: شیخ زکزاکی با گسترش اسلام در نیجریه اثبات کرد که بشریت تشنه احکام الهی است و با این حال اگر بتوانیم با استفاده از ظرفیت تبلیغ این احکام را به مردم دنیا منتقل کنیم می توانیم شاهد تحول و دگرگونی در جهان باشیم.

 

وی با بیان اینکه ما امروز در مقابل هجمه های عظیم استکبار جهانی که بالای 90 درصد از اهداف و برنامه های خود را با تبلیغات رسانه ای پیش می برد، قرار داریم افزود: دشمن در تبلیغات خود ارزشها را ضد ارزش و ضد ارزشها را ارزش القاء می کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جهل بشر نسبت به احکام الهی و قرآن به گونه ای است که کشیش قرآن سوز آمریکایی اعتراف می کند که بدون آنکه از محتوای قرآن خبر داشته باشد و تنها تحت تاثیر اقداماتی که برخی ها با سوء استفاده از قرار انجام می دهند دست به این کار زده است.

 

ساکی با تاکید بر اینکه برای معرفی اسلام و قرآن یک نهضت عظیم تبلیغ به دلیل اینکه اسلام دین تعقل، منطق و فرهنگ است پیش روی مبلغین دین وجود دارد تصریح کرد: بزرگترین گروههای مافیایی برای انجام هر کاری دست به پنهان کاری می زنند و به عنوان نمونه هیچ گاه اقدام به کشتن انسان ها و منتشر کردن آنها در رسانه ها نمی کنند اما چگونه شد که داعش به عرصه آمد و قتل و عام را به صورت علنی در رسانه انعکاس می دهند؟ در واقع  چون دشمن این است که بگویند اسلامی که می خواهد اروپا را بگیرد این اسلام است تا مردم کشورهای خود را از شنیدن کلام اسلام منصرف کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به گونه ای عمل می کنند که مردم دنیا پیام اسلام را نشوند و یا اینکه پیام ها را وارونه منعکس می کنند افزود:  تا زمانی که تفکر متعالی نداشته باشیم  ساخت و سازها و توسعه عمرانی هیچ اثری نمی تواند داشته باشد؛ البته پس از انقلاب در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ اما اقدامات ما در برابر اقدامات دشمن کمتر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه سمت و سوی اعتبارات ملی به سمتی رفته است که نمی توانیم یک مسجد در دانشگاه بسازیم گفت: برای احداث مسجد در دانشگاه علوم پزشکی ما مورد محاکمه قرار داده اند که با چه اعتباری می خواهید مسجد بسازید در حالی که ما برای ساخت مسجد این دانشگاه از اعتبارات ملی استفاده نمی کنیم و حتی برای تامین اعتبار آن از قرارگاه خاتم الانبیاء درخواست کمک کرده ایم و از دیگر منابع استفاده می کنیم.

 

ساکی ادامه داد: مساجد پایگاه فرهنگ و تبلیغ اسلامی است و باید به صدها برابر افزایش یابن؛ اما متاسفانه اکنون که ما می خواهیم این مسجد را می سازیم می گویند مسجد شیک می سازید و هزاران حرف و حدیت را درست می کنند.

نظر شما