شناسهٔ خبر: 10425095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

هدف گسترش فرقه‌های انحرافی فاصله انداختن بین مردم و انقلاب است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: گسترش فرقه های انحرافی با هدف فاصله انداختن بین مکتب اصیل انقلاب و روحانیت انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، حجت الاسلام مرادیان امروز در کارگاه فصلی ائمه جماعات دانشگاههای استان لرستان که با موضوع ببرسی جریان انحرافی موسوم به جریان یمانی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان در خرم آباد برگزار شد، گفت: گسترش فرقه های انحرافی با هدف فاصله انداختن بین مکتب اصیل انقلاب و روحانیت انجام می شود و با این حال جریانی که این روزها در فضای مجازی شاهد مانور آن هستیم جریانی به نام جریان یمانی است که به تبلیغ فردی به نام احمد الحسن یمانی می پردازد.

 

وی با بیان اینکه این جریان احمد الحسن جوانان و دانشگاهیان را مورد هدف قرار داده است افزود: پیروان این جریان کعتقدند که احمد الحسن همان یمانی آخرالزمان است و این ادعای خود را نیز با استناد به روایات بسیار ضعیفی تطبیق می کنند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اولین تاثیر گرایش به جریان احمد الحسن این است که گرایش به این جریان موجب جدا شدن فرد از مکتب اصیل انقلاب و روحانیت می شود؛ از این رو باید هوشیار باشیم و جوانان و دانشجویان را نسبت به آسیب های گرایش به این جریان آگاه کنیم.

 

لازم به ذکر است؛ این کارگاه با هماهنگی دفتر نهاد نمایندی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

نظر شما