شناسهٔ خبر: 10172505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کیارش در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

در صورت ادامه روند انفعالی دولت در مقابل حوادث منطقه،از سیاستمداران داخلی‌مان قطع امید می‌کنیم

مسئول بسیج دانشگاه شاهد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دیگر از سیاستمداران جهان اسلام قطع امید کرده ام گفت: دولت به دنبال داستان منا و فاجعه نیجریه، اگر بخواهد بار دیگر رویکرد منفعلانه داشته باشد سیاستمداران ما هم در کنار سیاستمداران جهان مخاطب حرف رهبری خواهند بود.

صاحب‌خبر -

سهیل کیارش، مسئول بسیج دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط حکومت سعودی گفت: متاسفانه دولت طبق معمول مانند قضیه درگذشتگان منا رویکرد منفعلانه خود را در تقابل با سیاست حمایت از مردم ادامه می دهد.

 

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که دولت معتقد است چه با دولت سعودی و چه دولت های دیگر دنیا باید رویکردی سازنده و ارتباطی موثر داشته باشد ما رویکردی سازنده ای را از سوی دولت ندیدیم اگر هم وجود داشته باشد قرار نیست که به هر قیمتی این رویه را ادامه دهیم.

 

مسئول بسیج دانشگاه شاهد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دیگر از سیاستمداران جهان اسلام قطع امید کرده ام اظهار داشت: دولت به دنبال داستان منا و فاجعه نیجریه، با اشاره به اینکه اعدام شیخ نمر منجر به تحولات اساسی در منطقه و به ثمر نشستن بیداری اسلامی خواهد شد، اگر بخواهد بار دیگر رویکرد منفعلانه داشته باشد سیاستمداران ما هم در کنار سیاستمداران جهان مخاطب حرف رهبری خواهند بود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما هم در کنار رهبری اگر رویه انفعالی از سوی دولت ادامه پیدا کند دیگر هیچ امیدی به سیاستمداران مان نخواهیم داشت و همه بار به دوش جریانات مردمی و جوانان انقلابی خواهد بود.

نظر شما