شناسهٔ خبر: 10172907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نخعی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

حضور حداکثری مردم، جوانان و دانشجویان در تجمع فردا مقابل سفارت عربستان/عاقبت آل سعود مانند یزید است

فعال دانشجویی ضمن اشاره به تجمع فردا مقابل سفارت عربستان گفت: از مردم، جوانان و دانشجویان می‌‌خواهیم در تجمع فردا به صورت حداکثری شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

نخعی، فعال دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تاکید بر نزدیک شدن آل سعود به سقوط در پی اعدام شیخ نمر بیان داشت: شهادت شیخ نمر باعث ایجاد هزاران شیخ نمر دیگر در کشورهای اسلامی و بالاخص در عربستان خواهد شد و مطمئنا رهروان شهید شیخ نمر باعث خواهند شد که تمدن بزرگ اسلامی تشکیل شود.

 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه سگ هار آمریکا در منطقه همین آل سعود است تصریح کرد: کشتار مردم مظلوم یمن و قتل شهید شیخ نمر بدلیل پیروی آنها از مکتب حسینی است سردمداران آنها باید بدانند همان گونه که مکتب حسینی به دست خمینی و خمینی چی‌ها افتاد عاقبتی مانند عاقبت یزید دارند.

 

وی با اشاره به حرکت رهروان شیخ نمر در خط امام خمینی گفت: مکتب رهروان شهید شیخ نمر و امام خمینی همان مکتب حسینی است و اگر به تاریخ نگاه کنند خواهند فهمید که عاقبتی شبیه به عاقبت یزد پیدا خواهند کرد شهید نمر از مردم خود عربستان بود و دیگر از مردم یمن و خارج از عربستان نیست که آن ها اقدام به کشتن وی کردند.

 

نخعی با بیان وظیفه دانشجویان مبنی بر چشم بیدار بودن جامعه خاطر نشان ساخت: همه مردم آزاده جهان باید بفهمند در دنیا چه می گذرد و باید به این کار هتاکانه رژیم آل سعود شکایت کنند تا از این به بعد شاهد این اقدامات نباشیم.

 

فعال دانشجویی با اشاره به ضعف دستگاه دیپلماسی در برخورد با این اقدامات آل سعود تصریح کرد: از دولتمردان می خواهم طبق قانون که آن‌ها را مکلف به حمایت از مسلمانان کرده عمل کنند و از شخص آقای روحانی و وزیر امور خارجه آقای ظریف خواهشمندانه می خواهیم که مقتدرانه وارد میدان شوند. ما فرزندان امام هستیم و رهبری داریم که کل جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است.

 

وی با اشاره به تجمع فردا مقابل سفارت عربستان با حضور اقشار مختلف مردم، جوانان و دانشجویان خاطر نشان ساخت: این تجمع به همراه یک حضور حداکثری خواهد بود.

نظر شما