شناسهٔ خبر: 43408280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوله گونار سولسشر: مگوایر یک کاپیتان نمونه است؛ فصل جدید برای منچستریونایتد از امروز آغاز شد

میلاد وفادار

سرمربی 47 ساله شیاطین سرخ انتقادات را حداقل برای مدتی از تیمش دور کرد.

صاحب‌خبر -

اوله گونار سولسشر می گوید تیمش پس از پیش فصلی ناقص، تازه توانسته است ریتم خودش را پیدا کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچستریونایتد توانست در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-1 در خانه نیوکاسل به پیروزی برسد تا هم اکنون پس از انجام 4 بازی، 6 امتیاز جمع کرده باشد. سرمربی شیاطین سرخ در مصاحبه پس از بازی گفت:

نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و تیم هم برای بازگشت به بازی شخصیت بسیار خوبی از خودش نشان داد که رهبر آن یک کاپیتان بسیار نمونه بود. بچه ها خیلی خوب با هم کار کردند. ما صبور بودیم و بازی را کنترل کردیم و در نهایت مزد این کار را گرفتیم. بازیکنان من مشتاق فرا رسیدن هر بازی هستند. امروز به برخی از بازیکنان تیم استراحت دادم و سپس آن ها وارد زمین شدند و کار لازم را انجام دادند. زمانی که با سرعت و شدت لازم بازی می کنیم، تیم خوبی هستیم. فصل برای ما از امروز آغاز شد. به ریتم لازم برای مسابقات رسیدیم و امروز این را نشان دادیم. 

همچنین بخوانید:

 

در مورد نیمکت نشینی پل پوگبا

پل در زمان حضور در اردوی فرانسه از ناحیه کشاله ران و کمر مشکل داشت، بنابراین استفاده از او در ترکیب اصلی درست نبود. ما بازی های بزرگی در پیش داریم. همگی هر موقع که وارد زمین می شوند، باید عملکرد خوبی داشته باشند. برای او خوشحال هستم.

 کاپیتان هری مگوایر

هری گل زد و برای بقیه یک الگو بود. شخصیت خوبی نشان داد و من برایش خوشحال هستم. از آخرین باری که برای ما بازی کرد، هفته های سختی را پشت سر گذاشت. او می خواست بازی کند و با وجود این که صد درصد آماده نبود، عملکرد خیلی خوبی داشت. 

نظر شما