شناسهٔ خبر: 43408210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هری مگوایر: عده ای پس از گذشت سه بازی از بحران حرف می زدند؛ به شایستگی برنده شدیم

میلاد وفادار

کاپیتان شیاطین سرخ اعتقاد دارد سختگیری نسبت به تیمش در رسانه ها بسیار زیاد است.

صاحب‌خبر -

هری مگوایر پس از برد 4-1 منچستریونایتد در خانه نیوکاسل، از رسیدن تیمش به آرامش قطعی خوشحال بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، یونایتد در این بازی با گل به خودی لوک شاو خیلی زود عقب افتاد ولی در نهایت به لطف گل های مگوایر، برونو فرناندز، آرون ون بیساکا و مارکوس رشفورد برنده شد. کاپیتان تیم پس از بازی گفت:

نمی گویم جواب شان (اشاره به منتقدان) را دادیم. جالب است؛ سه بازی از فصل گذشته و انگار در بحران بزرگی قرار داریم. ما دو بازی را بردیم و دو تا را باختیم. هنوز راه درازی در پیش است و باید پیشرفت کنیم. وقتی برای این باشگاه بازی می کنید و در خانه شکست می خورید، از خودتان سوال می پرسید. در تمرینات به سختی تلاش کردیم و می دانستیم که باید جبران کنیم. به نظرم اگر از بازی امشب فقط یک امتیاز می گرفتیم، خیلی به دور از انصاف بود. این برتری به شایستگی به دست آمد. 

همچنین بخوانید:

مگوایر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:

برد مهمی بود. ما می خواهیم در تمامی بازی های لیگ تیم برتر باشیم. در برخی از بازی ها در بهترین فرم نخواهیم بود ولی باید اصول ابتدایی را به خوبی انجام بدهیم و در آن بازی هایی که شکست خوردیم، این کار را به خوبی انجام ندادیم. می دانستیم که به کسب سه امتیاز نیاز داریم و توانستیم آن را به دست بیاوریم. حالا بازی های سختی در پیش داریم. هنوز تیم جوانی هستیم ولی این را یک بهانه قرار نمی دهیم. شروع ناراحت کننده ای داشتیم ولی درست زمانی که نیاز داشتیم، یک عملکرد خیلی خوب ارائه کردیم. 

نظر شما