شناسهٔ خبر: 9553620 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پایانه مرزی مهران قفل شد/ترافیک در محور ایلام -مهران سنگین است

خبرگزاری میزان- بنا به گفته شاهدان عینی و زائرین اربعین حسینی، حجم بالایی از زائران و نیز ترافیک سنگینی در پایانه مرزی مهران و جاده‌های منتهی به این مرز در استان ایلام وجود دارد.

صاحب‌خبر -
پایانه مرزی مهران قفل شد/ترافیک در محور ایلام -مهران سنگین است
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،بنا به گفته شاهدان عینی و زائرین اربعین حسینی، حجم بالایی از زائران و نیز ترافیک سنگینی در پایانه مرزی مهران و جاده‌های منتهی به این مرز در استان ایلام وجود دارد. به طوری که از شب گذشته تاکنون زائران از مرز مهران موفق به بازگشت به موطن خود نشده اند.

بنا براین گزارش، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور درباره وضعیت جاده‌های منتهی به پایانه مرزی مهران گفت: ورودی و خروجی مرز مهران، ترافیک سنگینی دارد.

وی با اشاره بر این مطلب که مرز مهران مسدود است، افزود: زائران برای خروج از کشور و سفر به عراق نباید به این مرز مراجعه کنند. چرا که حجم بازگشت زائران به کشور از این مرز شروع شده و ترافیک برگشت با ترافیک ورودی تلاقی پیدا می‌کند.

سرهنگ رحمانی افزود: کماکان حجم ترافیک زائران برای ورود به کشور عراق را در مرز مهران شاهد هستیم و توصیه می‌کنیم افراد از این محور اصلا استفاده نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: در روز گذشته و همچنین امروز هیچ گونه تصادفی در محورهای منتهی به مرز مهران گزارش نشده است.

سردار امیری:حجم زائران در حال بازگشت و شرایط جوی، مشکلاتی برای زائران در مرز مهران ایجاد کرده است

همچنین سردار امیری، جانشین پلیس راهور ناجا در گفت و گوی زنده با رادیو اربعین با بیان این مطلب که سومین رویزی است که موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده است، گفت:از دیشب و صبح امروز شاهد حضور انبوه زائران برای بازگشت به کشور در مرز مهران هستم.

سردار امیری افزود:در مرز مهران، حجم زائران در حال بازگشت و شرایط جوی و بارندگی شدید ، مشکلاتی برای زائران از لحاظ امکانات به وجود آورده است و بار ترافیکی در محورهای منتهی به این مرز ، خیلی سنگین است.

وی با  اشاره به اینکه مشکل ترافیکی در استان ایلام و 2 مرز شلمچه و چزابه وجود ندارد، ادامه داد:موج بازگشت در این دو پایانه مرزی هم شروع شده و به سهولت تردد انجام می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که همکاران ما در حال تسهیل عبور و مرور در مرز مهران و محورهای منتهی به آن هستند، به زائران توصیه کرد: از رانندگی در حال خستگی برای رسیدن به استان های مقصد خود اجتناب کنند.

بارش باران برای خروج خودروها از پارکينگ‌های شهر مهران مشکل ساز شد

انتهای پیام/

نظر شما