شناسهٔ خبر: 8424344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح تعریض جاده فیروزکوه به تهران امسال به بهره برداری می رسد

ساری- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قرار داشتن طرح تعریض و چهار خطه کردن جاده فیروزکوه به تهران در مراحل پایانی ، گفت: این طرح پایان امسال به بهره برداری می رسد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آخوندی روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائمشهر افزود : هم اکنون 72 کیلومتر از جاده فیروزکوه - تهران تعریض شده است و 12 کیلومتر باقی مانده نیز با تخصیص اعتبار مورد نیاز تکمیل خواهد شد.
تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائمشهر ترافیک دو مسیر اصلی هراز و فیروزکوه را به جاده بین المللی قائمشهر - مشهد و بر عکس هدایت می کند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به وضعیت تعریض جاده هراز نیز اشاره کرد و گفت : با تعریض 15 کیلومتر باقی مانده از مسیر هراز ، این طرح سال آینده به بهر ه برداری خواهد رسید.
وی از اجرای قطعه اول آزاد راه چالوس به طول 32 کیلومتر به عنوان یکی دیگر از طرح های مهم راه سازی در مازندران نام برد و افزود : تلاش می شود تا با بهره گیری از توان و ظرفیت کارشناسان و متخصصان ایرانی ، این طرح تکمیل شود .
آخوندی گفت : اتمام این طرح باعث اتصال غربی ترین قسمت تهران به استان مازندران می شود .
وی افزود : مازندران مقصد سفر بسیاری از ایرانیان است و توجه هر چه بیشتر به راه های این استان ضرورت دارد .
وزیر راه و شهرسازی گفت : هم اکنون طرح های خوبی در زمینه راه سازی در مازندران در حال اجراست که با تکمیل آنها بسیاری از مشکلات تردد برطرف خواهد شد.
کاروان دولت و تدبیر و امید در بیست و سومین سفر استانی روز دوشنبه 20 مهر وارد مازندران شدند و اعضای این کاروان هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان های مختلف استان عزیمت کردند.
2096//1042/1654

نظر شما