شناسهٔ خبر: 8094149 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

تجمع بزرگ هنرمندان در خانه سینما آغاز شد

باشگاه خبرنگاران

تجمع بزرگ هنرمندان در خانه سینما با حضور تعداد کثیری از هنرمندان سینما و تلویزیون در حمایت از بازماندگان فاجعه منا آغاز شد.

صاحب‌خبر -
تجمع بزرگ هنرمندان در ساختمان شماره خانه سینما واقع در خیابان وصال، با حضور رئیس سازمان سینمایی حجت‌الله ایوبی، رسمیت گرفت.
 
این تجمع با تعداد زیادی از هنرمندان در جهت اقدام فاجعه‌آمیز خونین منا و تسلیت به بازماندگان این عزیزان با حضور پرشمار هنرمندان سینمای ایران هم اینک برگزار شده است.
 
پس از تلاوت قرآن کریم فرشته طائرپور تهیه کننده سینما با قرائت شعری نسبت به زیر پاگذاشتن فرهنگ توسط آدمیان ابراز انزجار کرد.
 
وی گفت: روایت این حوادث تکلیف فیلمسازان است. حضور و مشارکت فعال سینماگران در کمیته‌های حقیقت‌یابی خواسته مشترک همه سینماگران است.
 
هنرمندانی که در این تجمع حضور دارند تعداد کثیری هستند که از میان آنها می‌توان به همایون ارشادی، رضا میرکریمی، مسعود رایگان، عبدالحسن برزیده، اکبر نبوی، حسین علم‌الهدی، محمد زرین‌دست، بیژن امکانیان،مرتضی شایسته،همایون اسعدیان،امیر اثباتی،کامران قدکچیان،داریوش بابائیان، علی‌اکبری، باکیده، منوچهر محمدی و ... حضور دارند در این مراسم علاوه بر حضور هنرمندان مدیران سازمان سینمایی نیز حاضر هستند.

نظر شما