شناسهٔ خبر: 80087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

مثل فوتباليست‌ها دستمزدمان را بگوييم همه شوکه مي‌شوند

ملي‌پوش قايقراني ايران اعتقاد دارد اگز ورزشکاران اين رشته مبلغ دستمزدهاي خود را بگويند همه مردم تعجب خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

 فرزين اسدي درباره شرايط ملي‌پوشان قايقراني گفت: مثل هميشه تمرين مي‌کنيم، اما اين بار با روحيه. چرا که هم کاپ‌هاي جهاني نزديک است و هم به آينده اميدواريم. از وقتي که دنيامالي به فدراسيون قايقراني آمد شرايط بهتر شد. خوابگاه‌ها در آکادمي است و از نظر غذايي نيز مشکلي وجود ندارد. از نظر حقوق هم نمي‌گويم به آنچه ايده‌آل بوده رسيده‌ايم، اما تغييراتي داشته‌ايم. هميشه مي‌گويند ورزشکاران پولکي هستند، اما اين حرف فکر مي‌کنم بيشتر درباره فوتباليست‌ها صدق کند.

اسدي درباره اينکه اين روزها درآمد و دريافتي فوتباليست‌ها منتشر شده و نظر شما در اين باره چيست؟، عنوان کرد: ما هم اگر دستمزدهايمان را منتشر کنيم همه شوکه مي‌شوند.

وي درباره حضور ملي‌پوشان در کاپ‌ها و رقابت‌هاي جهاني، اظهار داشت: قرار است در کاپ 2 و 3 که در چک و مجارستان برگزار مي‌شود شرکت کنيم. بعد از آن با اسپانسري که دنيامالي گرفته دو هفته اردو در مجارستان خواهيم داشت. يکي از مهمترين مسابقاتي که شرکت مي‌کنم مسابقات جهاني زير 23 سال است. من پيش از اين فينال A را تجربه کرده‌ام، اما حالا رقيبان بزرگتر شده‌اند، البته من هم مانند آنها بزرگ شده‌ام! تنها تفاوت اين است که رقيبانم شرايط 20 ماهه مرا نداشتند.

اسدي با اشاره به اينکه با شرايطي که دو سال قايقراني ايران آن را تجربه کرد حضور دوباره در فينال A موفقيت محسوب مي‌شود، اظهار داشت: ما 20 ماه تعليق بوديم، در هيچ مسابقه‌اي شرکت نکرديم و در واقع بايد بگويم پايمان را از تهران بيرون نگذاشتيم. آخرين مسابقه‌اي که شرکت کردم سال 2012 بود.

ملي‌پوش آبهاي آرام در پاسخ به اين سوال که شرايط براي بازي‌هاي آسيايي اينچئون به چه صورت است و فکر مي‌کني بتواني مدال برنز را به طلا تبديل کني، گفت: ما براي طلا مي‌رويم. اميدوارم نگاه وزارت ورزش و کميته ملي المپيک هم تغيير کند. شرايط خوب باشد فکر مي‌کنم بتوانيم در 4 نفره طلا بگيريم.

نظر شما