شناسهٔ خبر: 7412034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه اصفهان:

دشمنان از شهدا و فرهنگ شهادت وحشت دارند/ جنگ دنیای کفر با اسلام ناب محمدی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمنان از شهدا و فرهنگ شهادت وحشت دارند و به همین دلیل، به مقابله با آن می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان شامگاه یکشنبه(۸ شهریور) در یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان با اشاره به اهمیت گرامیداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به گفته قرآن کریم، شهدا زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند به همین دلیل باید تلاش کرد که معنای واقعی شهادت برای مردم تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه فهم شهادت از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که فهم ما از شهادت افزایش پیدا کند و این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

 

امام جمعه اصفهان، با اشاره به ابعاد زندگی انسان گفت: انسان‌های زنده، کسانی هستند که در زندگی خود به سمت خداوند متعال حرکت می‌کنند و در این مسیر پیش می‌روند و شهدا از این انسان‌ها هستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا در زندگی خود به سمت خداوند پیش رفتند، بیان داشت: شهدا با شهادت خود در مسیر خداوند تبارک و تعالی گام برداشتند و راه خداوند را به همه نشان دادند.

 

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا این برنامه‌ها ما را به یاد شهدا می‌اندازد و همچنین گلستان‌های شهدا نیز نام و نشان خداوند را به یاد ما می‌اندازند.

 

وی با بیان اینکه خصول شهدا، دشمنان را به وحشت می‌اندازد، ادامه داد:امروز دشمنان انقلاب اسلامی از شهدا و راه آنها ترس دارند و ترس دشمن نشان می‌دهد که شهدا هنوز زنده هستند و در قلب ما حضور دارند.

 

امام جمعه اصفهان، با بیان اینکه دشمنان به دنبال نابودی اسلام ناب هستند، اضافه کرد: امروز دنیای کفر به مقابله با اسلام ناب می‌پردازد و تلاش می‌کند که با ناامنی، مرکز اسلام ناب، یعنی ایران اسلامی را دچار مشکل کند اما مردم ما با تداوم راه شهدا، اجازه این کار را نمی‌دهند.

 

 

 

نظر شما