شناسهٔ خبر: 7403588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه اصفهان:

امنیت ایران به دلیل ترس دشمن از ادامه‌دهندگان راه شهدا است

امام جمعه اصفهان گفت: امروز همه دنیای کفر در مقابل اسلام ایستاده است و مرکز اسلام ناب نیز ایران اسلامی است و دشمن در تلاش بوده که فضای کشور ما را ناامن کند این در حالی است که امن‌ترین مکان دنیا به دلیل ابهت شهدا کشور ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد شامگاه یک‌شنبه در مراسم دومین یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: خدواند متعال می‌فرمایند که شهیدان زنده هستند و باید معنای واقعی شهادت برای مردم تبیین و معنا شود زیرا آنچه که فهم ما از شهادت است، مفهوم مردن و زنده بودن است.

وی با بیان اینکه ما انسان‌ها 2 بعد انسانی و حیوانی، ملکوتی و ناسونی داریم و در واقع 2 حیات داریم، گفت: حرکت به سوی خدا و حرکت دادن دیگران به سوی خدا از مصادیق انسان‌های زنده است و شهدا در همین مسیر حرکت کردند و در زمان حیات خود راه خدا را رفتند و با شهادت خود، دیگران را به حرکت در مسیر الهی هدایت کردند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، گلزار‌ها و گلستان‌های شهدا و نام و نشام آنها ما را به یا خداوند متعال می‌اندازد و خلوص این شهیدان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هجوم به کشور ترسانده است.

وی با بیان اینکه دشمن از انسان‌ها وابسته به حق می‌ترسد، گفت: این ترس دشمن از نظام جمهوری اسلامی یکی از نشانه‌های زنده بودن شهدا است که چه در زمان حیات خود و چه بعد از شهادت خود مردان و زنان را به راه حق دعوت و حرکت دادند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز همه دنیای کفر در مقابل اسلام ایستاده است و مرکز اسلام ناب نیز ایران اسلامی است و دشمن در تلاش بوده که فضای کشور ما را ناامن کند این در حالی است که امن‌ترین مکان دنیا به دلیل ابهت شهدا و ادامه‌دهندگان راه شهدا، کشور ایران است.

به گزارش تسنیم، در دومین یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، از خانواده‌های معزز شهدای کارمند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما