شناسهٔ خبر: 7400036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداري از طرح هاي هفته دولت در استان سمنان

صاحب‌خبر - سمنان / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی

در آخرین روز هفته دولت ، دهها طرح در مناطق مختلف استان سمنان به بهره برداری رسید .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امروز در مراسمی با حضور استاندار سمنان ، به طور همزمان 97 طرح عمرانی و تولیدی با هزینه 41 میلیارد و 483 میلیون تومان در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.
روکش آسفالت محور شاهرود – آزادشهر با هفت میلیارد تومان اعتبار، شرکت تولید آب معدنی با اشتغال زایی مستقیم 30 نفر و تولید 80 هزار لیتر آب معدنی و سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه، مرکز پزشکی خاص دانشگاه آزاد اسلامی با دو میلیارد تومان هزینه، آسفالت شهرک همت شاهرود با دو میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه و بند خاکی بیارجمند با 500 میلیون تومان هزینه از جمله مهمترین این طرح ها بود.
سامانه یکپارچه مدیریت پایگاه های اورژانس شاهرود ، دبیرستان 9 کلاسه شهرک مسکن مهر کوثر شاهرود ، طرح توسعه شرکت فرآورده های نفتی لبنی فجر با ظرفیت هشت هزار و 675 تن تولید پنیر لاکتیکی و پنیر خامه ای و اشتغال زایی مستقیم 30 نفر و احداث و تجهیز مرکز بهداشتی درمانی شهر رودیان با زیربنای 350 مترمربع و دو پزشک خانواده خانم و آقا و 11 نفر کادر درمانی و بهداشتی نیز جزء طرح هایی بود که به بهره برداری رسید .
محمد وکیلی، استاندار سمنان در مراسم افتتاح همزمان این طرح ها ، داشتن حمایت‌ رهبر و ملت را مهمترین سرمایه دولت دانست و گفت: رفع مشکل بیکاری و اشتغال پایدار، خروج از رکود و کنترل تورم از اموری است که دولت اهتمام ویژه‌ای به آن‌ها دارد و با برنامه‌ریزی و تدبیر مدیران و حمایت مردم در حال خدمت است
استاندار سمنان با خانواده شهید حبیب الله بداغی در شهر رودیان که چهارم دی ماه 1365 در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید هم دیدار و گفت و گو کرد .
امروز به صورت همزمان ، 42 طرح عمرانی شهرستان سرخه هم با هزینه 111 میلیارد ریال با حضور استاندار سمنان افتتاح شد .
بهره برداری از خانه تاریخی حشمت اللشکر به عنوان ساختمان اداری میراث فرهنگی سرخه ، طرح بهسازی محیط و ساماندهی روستایی افتر و آعاز به کار خانه بهداشت روستای افتر برخی از این طرح ها بود .
استاندار سمنان در سفر خود به سرخه ، با خانواده جانباز 40 درصد و آزاده علی اکبر فیض و مردم روستای افتر دیدار و گفت و گو کرد .
0002






نظر شما