شناسهٔ خبر: 67894459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارجاع ۳۲۲ پرونده حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی ارجاع ۳۲۲ پرونده حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۳ پرونده حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی ارجاع شدند.

صاحب‌خبر -

ادیب فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال ۳۲۲ پرونده حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده است، گفت: کل معاینات بالینی انجام شده در پزشکی قانونی استان امسال ۱۷ هزار و ۸۷۵ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار و ۴۴۹ مورد پرونده معاینات نزاع برای مردان و ۲ هزار و ۵۲ پرونده نزاع برای زنان در پزشکی قانونی استان تشکیل شده، افزود: همچنین در این مدت ۳ هزار و ۶۲۷ مورد پرونده معاینات ناشی از تصادفات رانندگی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد که ۲ هزار و ۴۸۵ پرونده مربوط به مردان و هزار و ۱۴۲ پرونده مربوط به زنان است.

وی در خصوص متوفیان امسال هم ادامه داد: طبق آمار امسال در مجموع ۴۵۰ مرد و ۱۳۳ زن در استان فوت کردند که مرگ ۲۹۹ مرد و ۸۹ زن بصورت طبیعی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۱ نفر بر اثر غرق شدگی، ۱۳ نفر بر اثر سوختگی، ۹۰ نفر بر اثر بیماری و ۱۷۴ نفر نیز بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما