شناسهٔ خبر: 67800953 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نخست مرداد اعلام شد

پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نخست مرداد ماه در جاده‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مرداد از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت‌های تردد در محور چالوس

به گزارش ایرنا، در محور چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع بوده و از پنجم مرداد ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود.

بر این اساس از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

همچنین از ساعت ۱۸ روز جمعه از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) جاده یکطرفه می‌شود و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد.

بر اساس اعلام پلیس و در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه در محور چالوس زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

راهور تاکید کرده است که تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محدودیت‌های تردد در محور هراز

تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

بر اساس اعلام راهور در محور فشم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه پنجم مرداد محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

نظر شما