شناسهٔ خبر: 67611267 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در بازدید از روند بازسازی بیمارستان نیایش مطرح شد؛

بازسازي بيمارستان نيايش از اعتبار 21 ميليارد توماني معاون اول رييس جمهور صورت گرفت

صاحب‌خبر -
بازسازي بيمارستان نيايش از اعتبار 21 ميليارد توماني معاون اول رييس جمهور صورت گرفت
خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان سلامت کوثر در بازدید از روند بازسازی بیمارستان نیایش مطرح کرد: بازسازی بیمارستان نیایش از محل اعتبار 21 میلیارد تومانی بازدید معاون اول رییس جمهور از این بیمارستان صورت گرفت.

به گزارش «ایثار»، رحمت اله حافظی، مدیرعامل سازمان سلامت کوثر در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: امیدواریم در راه خدمت صادقانه به رهروان آن حضرت در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش‌قدم باشیم و از این طریق عرض ارادتی به فرهنگ عاشورا داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه 21 میلیارد تومان در سال گذشته برای تجهیز بیمارستان نیایش توسط دکتر مخبر، معاون اول رییس جمهور اختصاص یافت، به ارائه گزارش عملکرد این سازمان به منظور تجمیع خدمات جانبازان و همچنین پروژه بازسازی بیمارستان نیایش پرداخت.
حافظی خاطر نشان کرد: آنچه امروز اتفاق افتاده حاصل تلاش تمام همکاران عزیز ماست و افتخار می‌کنیم که سالن اجتماعات بیمارستان نیایش را هم به نام «شهید رییسی» مزین کنیم.
در ابتدای این مراسم نیز دکتر علی نظری، رئیس بیمارستان روانپزشکی نیایش گفت: امیدوارم دعای خیر جانبازان عزیز شامل حال همه دوستان ما باشد. سال گذشته طی بازدیدی که معاون اول رییس جمهور از این بیمارستان داشت، تصمیم بر تغییر ساختار ابنیه‌ای اینجا گرفته شد که نتیجه آن امروز به ثمر نشست.
وی افزود: ما در این مرکز از لحاظ نرم‌افزاری هم فعالیت‌های فرهنگی قابل توجهی انجام دادیم و جهت ارتقا روحیه جانبازان عزیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی اجرا کردیم.
مریم کاووسیان، مدیر منابع فیزیکی، نیز در ادامه این نشست به ارائه گزارش عملکرد در خصوص روند بازسازی بیمارستان پرداخت.
گفتنی است؛ در پایان این نشست از دست اندرکاران این پروژه با اهدا لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد. 
انتهای پیام/

نظر شما