شناسهٔ خبر: 66796435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

توضیح عجیب ستاره لورکوزن درباره غلبه بر اضطراب

گرانیت ژاکا، ستاره بایر لورکوزن، اظهارات جالبی را درباره شیوه غلبه بازیکنان این تیم بر استرس پیش از فینال لیگ اروپا مطرح کرد. او در پاسخ به این سوال که به نظر نمی‌رسد نگران و مضطرب باشد یا فشار حضور در دیدار فینال را حس کند گفت: «ما هر روز صبح خون می‌نوشیم (می‌خندد)، بنابراین دیگر فشار را احساس نمی‌کنیم.»

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: گرانیت ژاکا، ستاره بایر لورکوزن، اظهارات جالبی را درباره شیوه غلبه بازیکنان این تیم بر استرس پیش از فینال لیگ اروپا مطرح کرد.

بایرلورکوزن فصلی رویایی را در رقابت‌های بوندسلیگا پشت سر گذاشت و توانست جام قهرمانی این مسابقات را برای اولین بار با خود به خانه ببرد و حالا این شانس را دارد که یک جام ارزشمند دیگر را هم در بازی چهارشنبه شب به دست آورد.

شاگردان ژابی آلونسو چهارشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ اروپا باید روبروی آتالانتا به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند این جام مهم را هم از آن خود کنند و شانس‌شان برای کسب سه‌گانه را پیش از برگزاری فینال جام حذفی آلمان همچنان زنده نگه دارند.

گرانیت ژاکا تایید کرد که بازیکنان این تیم پیش از برگزاری این بازی فینال که قرار است به میزبانی ایرلند و در شهر دوبلین برگزار شود کمی عصبی و مضطرب هستند. او در این باره به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم ما چیز‌های بسیاری برای از دست دادن داریم و تردیدی در این باره وجود ندارد.

به فینال آمدیم تا آن‌ها را شکست دهیم. هدف اصلی ما قهرمانی در بوندسلیگا بود و هدف دوم ما این است که در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم. هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا با جام به آلمان برگردیم. از نظر من، هیچ تیمی در این فینال مدعی جدی نیست. ما به خوبی از کیفیت آتالانتا خبر داریم و حالا باید روی خودمان تمرکز کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که به نظر نمی‌رسد نگران و مضطرب باشد یا فشار حضور در دیدار فینال را حس کند گفت: «ما هر روز صبح خون می‌نوشیم (می‌خندد)، بنابراین دیگر فشار را احساس نمی‌کنیم.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما