شناسهٔ خبر: 66795528 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قطعات ماشین ظرفشویی

آنچه مسلم است ماشین ظرفشویی تا میزان قابل توجهی حجم و سنگینی مسئولیت شست و شوی ظرف هایی که روزانه با آن سر و کار داریم را کم کرده است و نقش پر رنگ آن را بار ها و بار ها برای ما اثبات شده است.

صاحب‌خبر -

تبلیغات :::...::::..:::...

آنچه مسلم است ماشین ظرفشویی تا میزان قابل توجهی حجم و سنگینی مسئولیت شست و شوی ظرف هایی که روزانه با آن سر و کار داریم را کم کرده است و نقش پر رنگ آن را بار ها و بار ها برای ما اثبات شده است. با این حال مشخص است که هر کدام از دستگاه هایی که به نوعی قطعات متعددی را در دل خود جای داده اند، و در حال حاضر در حال استفاده از آن هستید دیر یا زود در معرض استهلاک و خرابی و یا هر گونه نقص دیگری قرار می گیرند. در چنین شرایطی گاهی ممکن است کار به مرحله تعمیر نرسد و نیاز به تهیه قطعه جدیدی داشته باشید. ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی و غیر خانگی محسوب می شود که ممکن است خرابی قطعات ماشین ظرفشویی را بیشتر از سایر لوازم تجربه کنید. در این مقاله علاوه بر اشاره به کاربرد برخی قطعات موجود در دستگاه از نحوه خرید آن نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا پایان همراه ما باشید.

سبد ماشین ظرفشویی

یکی مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی، که فعالیت دستگاه در گرو آن می باشد، سبد ماشین ظرفشویی است. این قطعه محل قرار گرفتن ظرف ها می باشد. تصور کنید در ماشین ظرفشویی سبدی وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی شما ظرف ها را در کجا قرار می دهید؟ مشخص است که هیچ گونه جایگزین دیگری برای این قطعه وجود ندارد. هدف از تعبیه و نصب این قطعه صرفاً برای جانمایی ظرف ها در هنگام شست و شو می باشد به این معنا که هر ظرفی مانند بشقاب، کاسه، لیوان، قاشق و چنگال در جایگاه خود قرار گیرد.

نگاهی به مزیت های وجود سبد ماشین ظرفشویی

همانطور که عنوان شد سبد ماشین ظرفشویی، جنبه تزیینی ندارد و صرفا از آن برای قرار گرفتن مناسب ظرف ها استفاده می شود.

  1. ظرف ها با کیفیت مناسبی شسته می شوند.

  2. از ایجاد هر گونه ترک و شکستگی در ظرف ها جلوگیری می شود.

  3. تمام لکه های چربی و غذاها به خوبی از روی ظرف ها برداشته می شوند.

بروز اختلال یا مشکل در هر کدام از بخش های بالا، نشان دهنده وجود مشکل در این بخش از قطعات ماشین ظرفشویی می باشد. به این معنا که برای سبد ماشین ظرفشویی مشکلی رخ داده است.

جت پمپ ماشین ظرفشویی

یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی، جت پمپ نام دارد. ماشین ظرفشویی بدون وجود این قطعه با مشکل مواجه می شود چرا که مسئولیت چرخش آب و شست و شوی ظرف ها به عهده جت پمپ ماشین ظرفشویی می باشد. نحوه ریختن آب بر روی ظرف ها و شست و شوی بهینه و مطلوب ظرف ها با این قطعه در ارتباط است. در واقع از آنجا که چرخش آب در کاهش مصرف انرژی نقش مهمی ایفا می کند، این قطعه وظیفه دارد فشار آب را کنترل و تنظیم کند. کارشناسان فروشگاه هرمس پارت معتقد هستند که عملکرد این قطعه نیز بر روی کیفیت شست و شوی لباس ها نقش دارد. در صورت خرابی این قطعه به موارد زیر در هنگام خرید توجه کنید.

۱- جنس و متریال به کار رفته در جت پمپ ماشین ظرفشویی از چیست؟

۲- کدام فروشگاه یا مرکز فروش آن را به مشتریان عرضه می کند؟ آیا صلاحیت لازم را برای فروش قطعات ماشین ظرفشویی یا سایر قطعات دارد؟

۳- آیا قیمت جت پمپ ماشین ظرفشویی مطابق با تعرفه مصوب می باشد؟

۴- آیا شامل خدمات پس از فروش است؟

۵- آیا قطعات ماشین ظرفشویی فابریک هستند یا فیک؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه هرمس پارت تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت فروشگاه هرمس پارت به نشانی/hermespart.com/ می توانید در جریان مشخصات و ویژگی های قطعات ماشین ظرفشویی قرار بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

آبفشان ماشین ظرفشویی

در میان قطعات ماشین ظرفشویی، برای آبفشان یا بازوی ماشین ظرفشویی نیز وظیفه مهمی در نظر گرفته شده است. در صورت خرابی یا عدم وجود این قطعه، نمی توانید انتظار شست و شوی مناسب و با کیفیت ظرف ها را داشته باشید. آبفشان ماشین ظرفشویی این امکان را به وجود می آورد که ظرف ها به صورت مناسب در معرض آب و مواد شوینده قرار می گیرند. در واقع هدف از استفاده از ماشین ظرفشویی این است که علاوه بر اینکه مانع از خستگی و استهلاک بدنی می شود، فرآیند شست و شو را با بهترین کیفیت انجام می دهد. این موضوع بستگی به قطعات ماشین ظرفشویی از جمله آبفشان دستگاه دارد.

علائم خرابی آبفشان ماشین ظرفشویی

بر اساس نظر کارشناسی کارشناسان فروشگاه هرمس پارت، خراب شدن هر کدام از قطعات ماشین ظرفشویی همراه با علائم و نشانه هایی می باشد که باید آن را جدی بگیرید. نشانه هایی مانند:

ممکن است خرده های غذا و لکه های چربی بر روی ظرف ها باقی مانده باشد.

ممکن است بخشی از ظرف ها شسته و برخی نشسته باشند.

ممکن است کف بر روی ظرف ها باقی بماند.

ممکن است فرآیند شست و شوی ظرف ها همراه با سر و صدای شدیدی باشد.

ظرف ها به درستی در سبد ماشین ظرفشویی قرار نمی گیرند.

در صورت مشاهده هر کدام از این علائم می توانید از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید. البته باید در نظر داشته باشید که همیشه امکان تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی وجود ندارد و گاهی لازم است نسبت به خرید آبفشان ماشین ظرفشویی یا هر قطعه دیگری اقدام کنید.

قطعات ماشین ظرفشویی را از کجا بخریم؟

خریدن قطعات ماشین ظرفشویی یا هر نوع محصول دیگری که به آن نیاز دارید، کار ساده ای است و در زمان کوتاهی می توانید انجام دهید اما باید تحقیقات لازم را نسبت به آن انجام داده باشید در غیر این صورت ممکن است متضرر شوید. گاهی افراد متقلب و سودجو، قطعات فیک و تقلبی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. شما می توانید با خیال راحت از طریق فروشگاه هرمس پارت ثبت سفارش انجام دهید. از مزیت های این فروشگاه همیشه در دسترس بودن، تعهد و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، قیمت منصفانه و مطابق عرف، ضمانت کالا و سرعت و دقت در ارسال محصول می باشد.

 

نظر شما