شناسهٔ خبر: 66793925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع بزرگ اردبیلی‌ها در سوگ شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

تجمع‌های مردمی ساعت ۱۰:۳۰ امروز در کلیه شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان اردبیل با مشارکت همه اقشار برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اجتماع بزرگ اردبیلی‌ها در سوگ شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مردم اردبیل امروز راس ساعت ۱۰:۳۰ به یاد شهدای خدمت و تکریم شهید جمهور در میادین و معابر تجمع خواهند کرد.
حجت الاسلام حسن باقری اظهار کرد: امروز چهارشنبه مورخه دوم خرداد ماه مردم عزادار اردبیل در سراسر استان به یاد شهدای راه خدمت و تکریم شهید جمهور در میادین و معابر تجمع برگزار می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این مراسمات در اردبیل در پیاده راه عالی قاپو از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و در سایر شهرستان‌ها نیز در میادین و فضا‌های باز برگزار خواهد شد
وی با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور کشورمان خادم‌الرضا و خادم ملت ایران حادثه‌ای بسیار ناگوار و تلخ برای مردم ایران بود، افزود: تجمع‌های مردمی ساعت ۱۰:۳۰ فردا در کلیه شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان اردبیل با مشارکت همه اقشار برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به ویژگی‌های بی‌نظیر آیت‌الله رئیسی و خدمات بی منت ایشان برای مردم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد.
حجت الاسلام باقری با اشاره به برگزاری مراسمات بزرگداشت شهید آیت الله رییسی در تمام شهرستان‌های استان اردبیل بیان کرد: روز شنبه ۵ خرداد ماه همزمان با سومین روز تدفین و خاکسپاری شهدای خدمت در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی گفت: این مراسم در شهرستان‌ها در مصلی‌ها و مساجد جامع و در اردبیل نیز در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برای مردان و زینبیه این مکان برای بانوان برگزار می‌شود.

نظر شما