شناسهٔ خبر: 66789157 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادای احترام شخصیت‌های پاکستان به رئیس جمهور شهید

مردم و دولتمردان پاکستان از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید آیت الله رئیسی برای ایجاد وحدت میان امت اسلامی قدردانی کردند و مواضع قاطع ایشان در حمایت از مردم غزه را ستودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ تعداد زیادی از رهبران مذهبی و سیاسی با حضور در محل سفارت و سرکنسولگری‌های کشورمان در پاکستان، به شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان ادای احترام کرده و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند. برخی دیگر از این شخصیت‌ها با صدور بیانیه این سانحه دلخراش را به امت اسلامی تسلیت گفته اند. 

<div id="video-display-embed-code_11139792"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240680/11139792?width=600&height=350"></script></div>

اظهارات:

نیر بخاری رئیس سابق مجلس سنای پاکستان 
سراج الحق رئیس سابق حزب جماعت اسلامی پاکستان 
علامه راحت ناصر عضو مجلس سنای پاکستان 
یوسف رضا گیلانی رئیس مجلس سنا و معاون رییس جمهور پاکستان

مردم و دولت مردان پاکستانی همچنین از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید آیت الله رئیسی برای ایجاد وحدت میان امت اسلامی قدردانی کرده و مواضع قاطع ایشان در حمایت از مردم غزه را ستودند.
مردم پاکستان که سفر اخیر رئیس جمهور ایران بر قلب هایشان نقش بسته و بار‌ها از این سفر یاد می‌کنند، شهادت آیت الله رئیسی را یک ضایعه بزرگ برای همه امت اسلامی عنوان کردند.

 

نظر شما