شناسهٔ خبر: 66788475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حجت الاسلام صاحبقرانی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد طی پیامی به آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در این استان تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد به محضر آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه معزز مشهد مقدس

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب و خدمتگزار ایران و همراهانشان را خدمت حضرتعالی و همچنین خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اگرچه داغ ایشان برای همه ملت ایران، مستضعفین و همه آزادی خواهان بسیار سخت است اما برای حضرتعالی که چون پدری شفیق و راهنمایی دلسوز ایشان را همراهی می‌فرمودید بسیار سخت‌تر و جانسوزتر است. اما آنچه تسلای خاطر حضرتعالی و جامعه دیندار می‌شود آثار خدمات آن شهید والا مقام و همراهان خدمتگزارشان است که در تاریخ ایران به یادگار می‌ماند و پاداش شهادتی که در روز میلاد امام هشتم علیه السلام نصیبشان شد و سید شهیدان خدمت گردید آلام را تلطیف می‌نماید.

اینک شهید رئیسی راه و فرهنگ خدمت را در دولتش‌نهادینه و به برکت حضور معنوی ایشان حرکت جمهوری اسلامی در سایه ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی با قدرت ادامه می‌یابد و به قله تمدن اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

از خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسئلت نموده و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله العالی و جنابعالی دارم.

برچسب‌ها:

نظر شما