شناسهٔ خبر: 66787553 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی پایان هفته در محورهای شریانی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم جابجایی در شهرهای قم و مشهد، تمهیدات ترافیکی برای این شهرها در نظر گرفته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه،  محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو گزارش شده است، گفت:  تردد روان در محورهای فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به هشدارهای هواشناسی صادر شده در محورهای شمالی شاهد بارش باران هستیم گفت: مسافران از تردد های غیر ضروری بدون تجهیزات در این محورها پرهیز کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های ینگی امام، پل کردان و حسین آباد و حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده مهرویلا را شاهد هستیم.

محرابی نیا بیان کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده های احمد آباد مستوفی و رضوی آباد و ترافیک سنگین در محور تهران – فشم و بلعکس محدوده کمرخانی گزارش شده است‌.

وی در خصوصآخرین وضعیت جوی در محورهای مختلف هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های تهران، قم، البرز، قزوین، مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، اردبیل ،آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کردستان، زنجان، همدان، لرستان و مرکزی را شاهد هستیم .

وی یادآور شد: با توجه به مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تمامی محورهای شریانی و فرعی نیروهای راهداری آماده باش هستند و برای پایان هفته در این محورها هم تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده است./باشگاه خبرنگاران جوان 

نظر شما