شناسهٔ خبر: 66785165 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعظمی ساردوئی:

حال بخش کشاورزی خوب باشد حال کشور خوب خواهد بود

صاحب‌خبر -
حال بخش کشاورزی خوب باشد حال کشور خوب خواهد بود
خبرگزاری آریا - نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: حال کشاورزی که خوب باشد حال کشور خوب است، در این سال ها اقدامات خوبی در حوزه کشاورزی انجام شد و حال کشاورزی منطقه خوب بود.

به گزارش خبرگزاری آریا، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم و جمعی از همراهان و ضمن تشکر از زحمات 4 ساله دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: حال کشاورزی کشور که خوب باشد، حال کشور و مردم نیز خوب است.
وی افزود: طی این سال ها حال کشاورزی در حوزه انتخابیه خوب بود و کشاورزان با کمترین چالش ها روبرو بودند، قیمت مناسب خرما، اسکلت هوس مرکبات، امهال تسهیلات بانکی کشاورزان، اجرای طرح های آبخیزداری، احیاء قنوات و آبیاری تحت فشار از جمله مواردی است که از وزیر جهاد کشاورزی بابت آن ها باید قدردانی کرد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلوگیری از انتقال آب سرشاخه های حریررود و راه اندازی بیش از 200 دکل مخابراتی و 60 زمین چمن فوتبال و مجتمع سوارکاری و ورزشی، گردشگری الماس جنوب جیرفت، گازرسانی به جیرفت و عنبرآباد، تامین آب شرب جیرفت و عنبرآباد و ... از جمله اقداماتی است که در این سال ها انجام شده است. همچنین در حوزه بهداشت و درمان نیز راه اندازی بخش های آنکولوژی، آنژیوگرافی، ان آی سیو و نازایی بیمارستان امام در این سال ها محقق شده است.
وی در تذکری خطاب به وزیر صمت تاکید کرد: لازم است پروژه کارخانه لاستیک جیرفت که تشریفات اداری آن انجام شده است در دستورکار قرار گیرد. همچنین این وزارتخانه در جهت تعامل با شرکت صنایع ملی مس و سنگ آهن گوهر زمین و بخش های معدنی شهرستان باید اقدامات لازم را انجام دهد./
پایان پیام

نظر شما