شناسهٔ خبر: 66784909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شهروندان تهرانی برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش در پایتخت خدمات رایگان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش

به گزارش خبرگزارش صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در سانحه تلخ سقوط بالگرد، از خدمات‌رسانی رایگان این شرکت برای مراسم تشییع پیکر مطهر این عزیزان، خبر داد.

مهدی علیزاده با تأکید بر اینکه شرکت واحد با تمام ظرفیت و توان موجود در خدمت مردم شریف پایتخت خواهد بود، افزود: برای مراسم تشییع پیکر مطهر این عزیزان در روز چهارشنبه دوم خرداد در محل دانشگاه تهران، از ۵:۳۰ صبح با اختصاص ناوگان ویژه از ۱۲ نقطه پایتخت خدمات رسانی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اتوبوس‌های این شرکت از چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه متروی صادقیه و شهرری، شهروندان را به محدوده برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت منتقل می‌کنند.

مهدی علیزاده افزود: تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت اندیشیده شده و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال تمام شهروندان به مبادی و میادین اعلام شده اقدام خواهد کرد.

پیکر مطهر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه، چهارشنبه دوم خرداد از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع می‌شود.

نظر شما