شناسهٔ خبر: 66787250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران؛

اجرای نماتابی گرامیداشت شهدای خدمت

نماتابی گرامیداشت شهدای خدمت به مدت ۵ شب در برج آزادی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اجرای نماتابی گرامیداشت شهدای خدمت. این برنامه به مدت ۵ شب در برج آزادی برگزار خواهد شد.

صدا
---

شناسایی ۸۰ تارنما در زمینه انتشار مصادیق توهین‌آمیز درباره سانحه بالگرد رئیس جمهور. رئیس پلیس فتا گفته: در ساعت‌های گذشته ۵۵۰ رصد تخصصی از تارنما‌های فعال در فضای مجازی صورت گرفت و ۸۰ تارنما در زمینه انتشار مصادیق توهین‌آمیز و شایعه درباره سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش شناسایی شد. سردار مجید میگه: به تعدادی از مدیران این تارنما‌ها تذکر داده شد و برای تعدادی هم پرونده قضایی تشکیل شده است.
---
برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد. امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا روز پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ به دلیل برگزاری مراسم شهدای خدمت لغو شد. طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امتحانات دانش‌آموزان از روز شنبه ۵ خرداد برگزار می‌شود و برنامه قبلی اعلام شده لغو و برنامه جدید ارائه شده است. هم اکنون برنامه جدید اعلام شده است و امتحانات دانش‌آموزان از روز شنبه با درس عربی زبان قرآن آغاز می‌شود.
---
نبود مشکلات در تامین «لباس»، «پماد» و «پانسمان» سوختگی. رئیس بیمارستان شهید مطهری با اعلام این مطلب گفته: مشکلی در درمان‌های مرسوم سوختگی نداریم و بیماری به‌دلیل نبود دارو و تجهیزات فوت نمی‌شود، اما به علت گرانی نمی‌توانیم کیفیت درمان را بالا ببریم. مصطفی ده‌مرده‌ئی میگه فعلا ۱۰۰ تا ۱۱۲ تخت فعال در بیمارستان داریم، هزینه اضافه شدن تخت جدید بسیار بالا رفته است و روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

 

<div id="video-display-embed-code_11139293"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240594/11139293?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما