شناسهٔ خبر: 66784860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری ۷۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، گفت: امسال ۱۳۰ عنوان برنامه با فراوانی ۷۰۰ مورد با موضوع آزادسازی خرمشهر در سطح استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مهدی ظفری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی منش جهادی و مسیر رسیدن به شهادت را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه وجاهت آیت‌الله رئیسی فقط به خاطر اینکه رئیس جمهور بود نبود، ایشان راه تواضع را پذیرفته بود، افزود: آیت‌الله‌ رئیسی گوش به فرمان رهبری بود و وقتی مقام معظم رهبری از خصوصیات ایشان سخن می‌گویند، از عمق وجود صحبت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در مورد برنامه‌ریزی برای برنامه‌های سوم خرداد در استان، گفت: 65 مناسبت دفاع مقدس در طول سال برگزار می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و برزگداشت سوم خرداد نیز یکی از آنها است.

ظفری با بیان اینکه نیاز است تا برنامه‌های دفاع مقدس با محوریت نوجوانان و جوانان برگزار شود، عنوان کرد: امسال تنوع بالایی در برنامه‌های سوم خرداد از لحاظ کمی و کیفی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه عفاف باید به منزله واقعیت دینی و شرعی مطرح و توسط تمام قشر جامعه رعایت شود گفت: با توجه به ضرورت عفاف و حجاب، بهترین وسیله در توصیه به رعایت این مهم فرهنگ دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان دخیل کردن مردم  در برنامه‌های فرهنگی را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به ضرورت ورود به فضای مجازی امسال جشنواره فضای مجازی با محوریت صدا و سیما برگزار شده است.

ظفری با اشاره به اینکه 130 عنوان برنامه به مناسبت روز سوم خرداد با فراوانی 700 برنامه پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: امسال به امسال به طور ویژه در برنامه‌های سوم خرداد به مردم، اصناف و غیره توجه شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، گفت: سال گذشته 53 هزار دانش‌آموز از مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما