شناسهٔ خبر: 66784647 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مقصودی:

رئیس جمهور فقید و دولت خدوم تلاش فراوانی برای مهار تورم انجام داد

صاحب‌خبر -
رئیس جمهور فقید و دولت خدوم تلاش فراوانی برای مهار تورم انجام داد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم بروجرد در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: شهید جمهور ما و دولت خدوم مردمی، تلاش فراوانی برای مهار تورم انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری آریا، فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: حال و هوای امروز مردم ایران اسلامی حال و هوای قدرشناسی است؛ یاد از مردی خستگی ناپذیر و دل به خدا سپرده در میان میدان با تمام توان، یاد از رئیس جمهور، شهید جمهور یاد از رئیسی عزیز.
وی با اشاره به فضایل رئیس جمهور شهید تاکید کرد: بهترین سخن در وصف رئیس جمهور فقید آیات قرآن کریم است، خداوند در سوره فتح می‌فرماید:« محمّدٌ رسول اللّه ۚ والّذین معه أشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» امت وفادار اسلام بدانید که آیت الله رئیسی از شخصیت‌هایی بودند که به حق مصداق بارز أشدّاء على الکفّار بودند و همواره در مقابل جامعه کفر سخت بودند و هیچگاه وا نداده و خودباخته در مقابل جامعه کفر، دشمنان چه در داخل و خارج نشدند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های دیگر رئیس جمهور فقید تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و همکارانش، همت سخت و پولادین انها در برابر مشکلات و ناملایمات بود.
مقصودی تاکید کرد: آیت الله رئیسی از سن 20 سالگی برای خدمت به مردم کمر همت بست و تا روزهای آخر این ویژگی‌ها را به همراه داشت. این شهید عزیز در مقابل مردم رحیم و رحماء بینهم بود. همچنین او در مقابل توده‌ها، مردم و آحاد مردم سخت گوش بود و در برابر فقرای جامعه سر تعظیم فرود می‌آورد. این خادم الرضا کسی بود که هرگاه صدا زدن یک پیرزن و یک پیرمرد را می‌شنید، خودروی خود را نگه می‌داشت تا سخنان آنها را بشنود.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور فقید درد یتیمی کشیده بود، بیان کرد: همچنین رئیس جمهور فقید رنج نداری و فقر کشیده بود و از توده مردم، در راه مردم و برای مردم برآمده بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر ویژگی‌های آیت الله رئیسی تاکید کرد: ویژگی دیگر شهید رئیسی روح تعبد و عبادت و بندگی این شهید بود که حتی در وقت نماز در کاخ کرملین به اقامه نماز ایستاد و بعد سر میز مذاکره نشست. این حرکت به عنوان سند روشن و افتخار، بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ثبت شد و او حتی نماز شب و نافله اش در نمازهای ظهر، عصر ، مغرب و عشا ترک نشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیت الله رئیسی در مجمع سازمان ملل به عنوان نماینده نظام الهی ایران اسلامی عزیز، سرو قامت ایستاد و از قرآن دفاع کرد.
وی با اشاره به دستاوردهاو خدمات شهید جمهور تاکید کرد: آیت الله رئیسی هزاران کارخانه را در سراسر کشور، چه نیمه تعطیل و تعطیل بودند، احیا کرد و حتی کارخانجات جدید را راه‌اندازی کرد و مردم را به اشتغال واداشت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق دستورات آیت الله رئیسی در شهرستان بروجرد، فردا موتورز و کارخانه خودروسازی و همچنین سامان کاشی رفع موانع شد. ایشان به جای نگاه به برون، به درون و ظرفیت‌های ملی نگاه کرد و به جای کمک خواستن از بیرون و جامه کفر به جامه اسلامی پیرامون پرداخت. شهید جمهور ما و دولت خدوم مردمی تلاش فراوانی برای مهار تورم انجام دادند. لذا مشاهده تلاش‌های رئیس جمهور شهید و دولت مردمی ایشان برای شروع به کار بسیاری از کارخانجات که به دلایل متعدد تعطیل شده بودند، هستیم و شماره این کارخانه‌ها به بیش از 7000 کارخانه تولیدی رسیده است که در رشد تولید و اشتغال پایدار موثر است.
مقصودی تاکید کرد: آیت الله رئیسی خدمتگزاری آگاه ، زمان شناس و سخت کوش بود، گرچه ما از خدمات و فداکاری‌ها و زحمات طاقت فرسای این عزیز محروم شدیم، اما در پیشگاه خداوند، عزیز است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت مقام عزت است تاکید کرد: شهادت مقام کرامت است. شهادت بالاترین مقام برای انسان‌های صادق است و خداوند این عزیز سفر کرده و مهاجر الی الله را دوست داشت. آیت الله رئیسی و ریاست جمهور در پی سه سال کارنامه و دایره المعارف درخشانی از خدمات صادقانه خود به ملت ایران، منطقه ، جهان اسلام و مقاومت ارائه کردند. امیدواریم این شاخص‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم میراث گران سنگ شهدای عزیز را ادامه دهیم و این راه پرافتخار ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: با اندوه و تعصب فراوان حادثه معلمه عروج شهادت گونه خادم الرضا، عالم مجاهد رئیس جمهور مردمی، خدوم و مغتنم ایران اسلامی، حضرت آیت الله رئیسی، امام جمعه محترم تبریز، آیت الله آل هاشم و دکتر امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و دکتر رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی عموم ملت ایران را داغدار کرد. شهید جمهور ما، در سال‌های خدمت صادقانه، مصداق بارز برجستگی تدین، عمل انقلابی و خدمتگزار صادق مردم بودند و رضایت خداوند را در رضایت مردم که ولی نعمتان این انقلاب هستند می‌دانست و می‌شناخت و این روحیه همواره باعث نگرانی دشمنان می‌شد./
پایا پیام

نظر شما