شناسهٔ خبر: 66783149 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رئیس‌جمهور شهید

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با برپایی مراسمی در نمازخانه برج سپهر این بانک در رثای رئیس‌جمهور شهید به سوگ نشستند.

صاحب‌خبر -

همزمان با شهادت جانسوز خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس‌جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهید، مراسم ویژه‌ای با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی و مهدی اقبالی‌راد اعضای هیئت‌مدیره و سایر مدیران ارشد بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر این بانک برگزار شد.

 

در این مراسم که با استقبال گسترده کارکنان بانک در غم از دست دادن رئیس‌جمهور مردمی و دلسوز همراه بود، حجت‌الاسلام علی سعیدیان با سخنانی پیرامون ابعاد شخصیتی رئیس‌جمهور شهید آیت‌اله سید ابراهیم رئیسی و همچنین جایگاه ویژه امام رئوف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام در غنا بخشیدن به فرهنگ غنی مکتب انسان‌ساز تشیع، ویژگی اصلی مردم ایران را استقلال‌طلبی عنوان کرد و تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم مظلوم ایران را از جمله راهبردهای ننگین آنها برای فشار بر مردم ایران دانست.

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رئیس‌جمهور شهید

این مراسم با قرائت آیات نورانی قرآن‌کریم توسط حسین فردی، قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان همراه بود و با مرثیه‌سرایی حاج محمد کریمی به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما