شناسهٔ خبر: 66782801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تعزیرات همدان با متخلفان حوزه مصالح ساختمانی برخورد می‌کند

رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی همدان گفت: با توجه به شروع فصل ساخت وساز و اهمیت کنترل قیمت تمام شده مسکن، با هرگونه تخلف در این زمینه با قاطعیت برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رسول فرهانی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایمنی، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و به کارگیری مصالح ساختمانی مرغوب با سلامت و امنیت جانی مردم ارتباط تنگاتنگی دارد.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی نهاد نظارتی و مرجع رسیدگی است و فقط به اصنافی چون خواروبار در بازارها نظارت و فعالیت ندارد بلکه هر کجا که تخلف صنفی از نوع ارائه کالا و خدمات به مردم باشد، در چارچوب قانون ورود می کند.

رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک تولیدکننده آجر فشاری برای گرانفروشی خبر داد و گفت: شعبه دوم بدوی پرونده گرانفروشی 100 تن آجر فشاری  به ارزش 110میلیون ریال را بررسی کرد.

فرهانی بیان کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 104 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت همدان، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

تعزیر قاچاقچی لوازم خانگی

رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان نیز از تعزیر قاچاقچی لوازم خانگی خبر داد و گفت: دو میلیارد و 262 میلیون ریال برای قاچاقچی کالا محکومیت صادر شده است.

محمود مرادی افزود: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق رسیدگی کرد و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 131 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.

وی اعلام کرد: شعبه به ازای ضبط خودرو حامل به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا کشف شده به پرداخت یک میلیارد و 131 میلیون ریال جزای نقدی و در مجموع به پرداخت دو میلیارد و 262 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما