شناسهٔ خبر: 66777101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جریمه ۲۸ میلیاردی گرانفروشی تولیدکننده کالا‌های چرمی در مشهد

متصدی شرکت تولید کالا‌های چرمی برای گرانفروشی ۲۸ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریالی جریمه شدند.

صاحب‌خبر -
جریمه ۲۸ میلیاردی گرانفروشی تولیدکننده کالا‌های چرمی در مشهد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:  پرونده گرانفروشی محصولات چرمی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال در شعبه اول سیار تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد رسیدگی شد.
 
سید مرتضی مدنی  افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد، متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
 
وی بیان کرد :  بازرسان اداره نظارت بر اصناف به همراهی نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از یک شرکت تولیدی محصولات چرمی، گزارش گرانفروشی این شرکت را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.
 
وی همچنین از جریمه ۵۲۲ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریالی برای قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای خبر داد و گفت: پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش ۱۰۴ میلیارد ۵۸۸ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان جغتای رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین شعبه از آنجایی که کالا موجود نبود معادل ارزش کالا حکم به پرداخت ۱۰۴ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۵۲۲ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان سبزوار در خصوص مغایرت موجودی مخازن نفت کوره تحویلی به کارخانه سیمان، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

نظر شما