شناسهٔ خبر: 66778744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۸۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر در سه سال گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افزایش ۸۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در مدت سه سال دولت آیت‌الله رئیسی که در حال ساخت‌وساز یا فعالیت است، نشان از دغدغه‌مندی این اسوه خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات مردم است.

صاحب‌خبر -
افزایش ۸۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر در سه سال گذشته
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر حسن ملکی زاده در ارتباط زنده تصویری با وزیر بهداشت اظهار داشت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران اسلامی فردی مؤمن، جهادی، پرتوان و پرتلاش در راستای خدمت به ایران و اعتلای اسلام عزیز بود.

وی با بیان اینکه در مدت سه ساله دولت ایشان، خدمات شایانی در سطح ملی و استان‌ها انجام شد، اضافه کرد: در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی هزار و ۶۰ تخت فعال دانشگاهی و هزار و ۵۷۶ تخت دانشگاهی و غیردانشگاهی در استان بوشهر به وجود آمده بود، اما به برکت دولت سیزدهم و در مدت سه سال، راه‌اندازی و فعال‌سازی نزدیک به ۸۰۰ تخت بیمارستانی حاصل مصوبات سفر این ابرمرد بزرگ تاریخ به استان بوشهر بوده است.

ملکی زاده افزود: ویژگی بارز شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خستگی‌ناپذیری و ساده زیستی بود و در همه حوزه‌ها عملکرد بی‌نظیری و کم نظیری داشت.
 
وی بیان کرد: سفر‌های استانی این بزرگ‌مرد، شهره خاص و عام بود، ایشان دفتر نشینی را انتخاب نکرد و دائماً در حال تلاش برای پیگیری امور مختلف مردمی بود و در این مسیر گام برمی‌داشت و خداوند شهادت این ابرمرد در راه خدمت به مردم قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه نام این بزرگ‌مرد ابدی تاریخ برای ایران اسلامی جاودانه خواهد بود گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اقدامات بزرگ و قابل‌توجهی را در حوزه‌های مختلف استان بوشهر انجام داده‌اند.

ملکی زاده اظهار داشت: تخت‌های بیمارستانی که در استان بوشهر غیرفعال بودند با سرکار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی فعال شد و هرگز استان بوشهر بزرگ‌مردی‌های این اسوه مردم‌داری را فراموش نخواهد کرد.

نظر شما