شناسهٔ خبر: 66775032 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

مسئولین استان به اصناف و اتحادیه ها جهت دریافت مجوز الكترونیكی تأكید كردند

در اجلاس اتاق اصناف استان یزد مسئولین به اصناف و اتحادیه ها جهت دریافت مجوز الکترونیکی تأکید کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علیرضا آسایش رئیس اتاق اصناف در اجلاس این اتاق، ضمن تقدیر از حضور اصناف، اتحادیه ها و مسئولین استان به ارائه روند دریافت مجوز های الکترونیکی پرداخت و خواستار همکاری اصناف و اتحادیه ها جهت دریافت مجوز های الکترونیکی شد.

در ادامه آسایش تاکید کرد: در صورت عدم اقدام برای دریافت مجوز های الکترونیکی در موعد مقرر، پروانه کسب ابطال خواهد شد و جهت دریافت پروانه باید مجددا از ابتدا مراحل را انجام دهند.

سعید نور ایمانی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی ضمن تشکر از اتاق اصناف بابت تشکیل جلسه، به تشریح قانون تسهیل صدور مجوز ها پرداخت.

نورایمانی افزود: از ابتدای سال 1401 تا به حال 68 هزار و 800 درخواست در درگاه ملی مجوز ها ثبت شده که 40 هزار و 447 مجوز تاکنون صادر شده و ضمن پاسخگویی به بیش از 95 درصد از درخواست ها در زمان مقرر، مجوز آنها صادر شده است.

محمدرضا پاکدل مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن تشکر بابت تشکیل جلسه گفت: دریافت شناسه یکتا قانون در حال اجرا در کل کشور است و عدم انجام آن در موعد قانونی به معنای ابطال و فاقد اعتبار شدن پروانه است.

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: هدف از دریافت شناسه یکتا تسهیل گری، شفاف سازی و یکپارچگی اطلاعات می باشد که امیدواریم با همکاری اصناف و اتحادیه ها این کار به نحو احسن انجام شود.

نظر شما