شناسهٔ خبر: 66774233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صنعت گردشگری زمینه‌ساز توسعه اقتصادی

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت : صنعت گردشگری در کشور‌های مختلف جهان به صنعت و زمینه‌ساز توسعه اقتصادی تبدیل شده است که شهر‌های گوناگون در حال رقابت با یکدیگر برای جذب گردشگر و مسافر بیشتر هستند.

صاحب‌خبر -

درخشی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت : شهرداری‌ها در کنار اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال اجرای برنامه‌های مختلف است که طی ماه‌های اخیر رویداد‌های تخصصی و عمومی با محوریت شهر خلاق خوراک برگزار شده است.

درخشی عنوان کرد: استان کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک در جهان شناخته شده که انواع غذا‌هایی که توسط مردم این شهر پخت می‌شود مورد توجه کارشناسان یونسکو قرار گرفته و نمایندگان شهر کرمانشاه نیز طی ماه‌های گذشته در اجلاس جهانی آن حاضر شدند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات گردشگری و معرفی صحیح شهر کرمانشاه، ادامه داد: در ایام نوروز شهرداری کرمانشاه سعی کرده با تبلیغات محیطی مناسب، زمینه آشنایی گردشگران و مسافران با جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و خوراک استان را فراهم کند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: در ایام تعطیلات نوروزی با همکاری سازمان حمل و نقل، اتوبوس‌های گردشگری در اختیار مسافران قرار گرفت که به صورت رایگان گردشگران را به آثار تاریخی معرفی می‌کرد که این طرح مورد استقبال قرار گرفت.

درخشی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو رویداد گردشگری گیاهان بهاری با حضور خبرنگاران و فودبلاگر‌ها در شهرستان دالاهو برگزار شده و قصد داریم برنامه‌های تبلیغاتی را تقویت کنیم .

نظر شما